Повернення та гарантія
Товар підлягає обміну або поверненню в разі, якщо він не відповідає тому, що ви замовляли на сайті. Товар може бути повернутий в момент доставки, або не пізніше 14 днів з моменту покупки.
Товар що НЕ підлягає поверненню або обміну:
- Товар з пошкодженою заводською упаковкою;
- Битий скляний товар, виключення пошкодження було виявлене при отриманні товару;
- Новий товар котрий находиться у клієнта більше 14 днів;
- Газові котли, газові колонки, накопичувальні електроводонагрівачі які були в експлуатації;
- Товар придбаний зі складу уцінки.
Вартість доставки при поверненні оплачує покупець (крім випадків, коли товар має заводський дефект).
Гарантійне обслуговування (Ремонт)
Гарантійні зобов’язання поширюються на випадки пов’язані з усунення недоліків продукції, що виникли з вини виробника. Гарантійний термін вказано в карточці товару .
Документи що підтверджують гарантійний випадок:
- Чек про придбання товару;
- Гарантійний талон – заповнений продавцем.
Гарантійний ремонт буде здійснено тільки у разі виявлення заводського дефекту спеціалістами сервісного центру, і в термін який вказано в карточці товару .
Гарантія не поширюється на:
- Випадки коли серійні номери на виробі не співпадають з номерами вказаними в гарантійному талоні;
- Випадки коли було самостійне втручання в конструкцію виробу, внаслідок чого товар зіпсувався;
- Використання товару з порушеннями правил використання вказаних в керівництві по експлуатації даного товару;
- Несправність пов’язана з порушеннями монтажу, експлуатації та транспортування товару;
- Несправність виникла внаслідок природніх стихій, та інших ситуацій, що не залежать від виробника;
- Пошкодження виникло в наслідок використання миючих засобів, які не відповідають вимогам експлуатації.