Повернення та гарантія

Товар підлягає обміну або поверненню в разі, якщо він не відповідає тому, що ви замовляли на сайті. Товар може бути повернутий в момент доставки, або не пізніше 14 днів з моменту покупки.

Товар що НЕ підлягає поверненню або обміну:

  • Товар з пошкодженою заводською упаковкою;
  • Битий скляний товар, виключення пошкодження було виявлене при отриманні товару;
  • Новий товар котрий находиться у клієнта більше 14 днів;
  • Газові котли, газові колонки, накопичувальні електроводонагрівачі які були в експлуатації;
  • Товар придбаний зі складу уцінки.

Вартість доставки при поверненні оплачує покупець (крім випадків, коли товар має заводський дефект).


Гарантійне обслуговування (Ремонт)

Гарантійні зобов’язання поширюються на випадки пов’язані з усунення недоліків продукції, що виникли з вини виробника. Гарантійний термін вказано в карточці товару .

Документи що підтверджують гарантійний випадок:

  • Чек про придбання товару;
  • Гарантійний талон – заповнений продавцем.

Гарантійний ремонт буде здійснено тільки у разі виявлення заводського дефекту спеціалістами сервісного центру, і в термін який вказано в карточці товару .

Гарантія не поширюється на:

  • Випадки коли серійні номери на виробі не співпадають з номерами вказаними в гарантійному талоні;
  • Випадки коли було самостійне втручання в конструкцію виробу, внаслідок чого товар зіпсувався;
  • Використання товару з порушеннями правил використання вказаних в керівництві по експлуатації даного товару;
  • Несправність пов’язана з порушеннями монтажу, експлуатації та транспортування товару;
  • Несправність виникла внаслідок природніх стихій, та інших ситуацій, що не залежать від виробника;
  • Пошкодження виникло в наслідок використання миючих засобів, які не відповідають вимогам експлуатації.